توسط رئیس مرکز راهبردی و اندیشه ورزی سازمان بسیج مستضعفین صورت گرفت

استان سیستان و…

توسط رئیس مرکز راهبردی و اندیشه ورزی سازمان بسیج مستضعفین صورت گرفت

بازدید از کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان وبلوچستان

به گزارش روابط عمومی کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان در این بازدید که با همراهی جانشین ستاد بسیج اقشار و متخصصین سپاه سلمان استان و هیات همراه صورت گرفت: ابتدا مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه به بیان وضعیت کانونهای بسیج اساتید دانشگاههای آزاد اسلامی در سطح استان پرداخته و اهم برنامه های اجرا شده و در دست اجرای کانونها را تشریح نمودند.

در ادامه معاون برنامه ریزی سازمان بسیج اساتید استان نیز فعالیتهای سازمان و کانون های بسیج اساتید در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی سطح استان را به تفصیل بیان کردند.
 

در این دیدار رئیس مرکز راهبردی واندیشه ورزی سازمان بسیج مستضعفین به بیان نقش ویژه و اساسی بسبج اساتید در جهاد تبیین پرداخته و نشست های هیات اندیشه ورز در این خصوص را مهم دانستند.

دکتر فضل الله کفیل از جمله وظایف بسیج را کشف و حل مسائل جامعه متناسب با زیست بوم هر منطقه از کشور دانسته و بیان داشتند که بسیج اساتید در این خصوص نقش محوری دارد.

ایشان مجامع بسیج در استانها را یک ظرفیت بزرگ در بسیج معرفی کرده و بسیج اقشار در استانها را حلقه اتصال بسیج به شورای برنامه ریزی استان دانستند.
 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.