برگزاری اولین نشست هم اندیشی آموزش و مهارت آموزی

استان سیستان و…

برگزاری اولین نشست هم اندیشی آموزش و مهارت آموزی

با محوریت شورای توسعه سواحل مکران نشست هم اندیشی آموزش و مهارت آموزی در دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار برگزار شد

به گزارش روابط عمومی کانون بسیج اساتید دانشگاه دریانوردی چابهار؛ اولین نشست هم اندیشی آموزش و مهارت آموزی با محوریت شورای توسعه سواحل مکران، با حضور دانشگاه ها و صنایع مرتبط مستقر در سواحل مکران، شورای علمی اندیشکده توسعه سواحل مکران و شورای مرکزی بسیج اساتید دانشگاه دریانوردی چابهاربه میزبانی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار در محل سالن فرخی این دانشگاه، برگزار شد.
معاون فرهنگی و مشارکت های اجتماعی دبیرخانه شورای توسعه سواحل مکران در این نشست اظهار داشت: آموزش و توانمندسازی نیروهای ماندگار در بخش های مورد نیاز توسعه سواحل مکران در اولویت قرار داشته و فضای توسعه‌ی منطقه، براساس فرمایشات مقام معظم رهبری با جدیت پیگیری خواهد شد.

ایشان افزود: این طرح با هدف محرومیت زدایی و توسعه متوازن شهرهای جنوب سیستان و بلوچستان و استان هرمزگان شامل میناب، سیریک، جاسک شروع بکار کرد.معاون آموزشی سازمان فنی و حرفه ای کشوردر این نشست نیز گفت: در حوزه فنی وحرفه ای در تعامل بسیار خوب با دبیرخانه سواحل مکران هستیم و براساس نیاز منطقه برای آموزش جوانان اقدام می نماییم که این حرکت باهمگرایی و هم افزایی رشد چشمگیری داشته است .
وی تصریح کرد: در مرحله اول باید نیروی کاری را آموزش دهیم که در راه اندازی بنگاه صنعتی مورد نیاز است و در مرحله بهره برداری نیروهای کار متفاوت و متخصص مربوط به آن کار را آموزش داده تا توسعه هماهنگ با سایر بخش ها اتفاق افتاده و منطقه را متحول کند.
 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.