برگزاری جلسه شورای راهبردی بسیج اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی سیستان و بلوچستان

استان سیستان و…

برگزاری جلسه شورای راهبردی بسیج اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی سیستان و بلوچستان

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی سازمان بسیج اساتید استان سیستان و بلوچستان ، جلسه ی شورای راهبردی کانون بسیج اساتید دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان با حضور ریاست دانشگاه،ریاست سازمان بسیج اساتید استان و اعضای شورای کانون در سالن جلسات دانشگاه برگزار شد

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی سازمان بسیج اساتید استان سیستان و بلوچستان ، جلسه ی شورای راهبردی کانون بسیج اساتید دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان با حضور ریاست دانشگاه،ریاست سازمان بسیج اساتید استان و اعضای شورای کانون در سالن جلسات دانشگاه برگزار شد؛
در این جلسه ابتدا مهندس اسماعیلی مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه ضمن خیر مقدم خدمت اعضای جلسه ،گزارشی از اقدامات انجام شده توسط کانون در دوره گذشته و برنامه های در دست اقدام برای آینده را ارائه نمودند.
در ادامه دکتر رهدار مسئول سازمان بسیج اساتید استان ضمن تشکر از برگزاری این جلسه به فلسفه وجودی بسیج اساتید و اهداف و برنامه این سازمان در مراکز آموزش عالی پرداختند.
ایشان در ادامه به نقش محوری اساتید بسیجی در حوزه مسئله محوری و مسئله یابی اشاره کردند و فرمودند:  اساتید علاوه بر حضور فعال در حوزه حمکرانی در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها نیز نقش فعالی داشته باشند.  ایشان در ادامه به اندیشکده های فعال بسیج اساتید در کانون های مختلف اشاره کردند و حوزه ماموریتی آنها را برشمردند.
مسئول سازمان بسیج اساتید استان در ادامه به نقش دانشگاه جامع علمی کاربردی در برگزاری دوره های تخصصی با پشتوانه اشتغال که امروزه در جامعه مورد نیاز است اشاره کردند.
 در این جلسه دکتر میش مست رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی سیستان و بلوچستان نیز با اشاره به اینکه دانشگاه جامع علمی کاربردی استان دارای ۱۱ مرکز آموزشی فعال می باشد، افزود : این مراکز دارای مخاطب و در حال آموزش نیروهای ماهر و پا به کار و متخصص هستند و به ماموریت مراکز علمی کاربردی  در خصوص حرکت به سمت برگزاری دوره های پودمانی مورد نیاز که نتیجه آنها اشتغال پایدار و مورد نیاز سازمانها می باشد اشاره کردند،ایشان در ادامه با اشاره به حمایت دانشگاه از برنامه های بسیج اساتید خاطر نشان کردند: نشست های فرهنگی و تبیینی بسیج اساتید دانشگاه به سایر شهرستان های استان نیز تسری پیدا کنند.
 در این جلسه در خصوص برگزاری کارگاه های جهاد تبیین، نشست های فرهنگی جهت خانواده های اساتید و اردوهای راهیان علم و فن آوری تاکید شد.

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.