نشست صمیمانه فرمانده قرارگاه منطقه ای قدس جنوب شرق کشور با نخبگان دانشگاهی و حوزوی استان سیستان و بلوچستان

استان سیستان و…
دیدار صمیمانه اساتید دانشگاهی و حوزوی با فرمانده قرارگاه منطقه ای قدس جنوب شرق کشور

نشست صمیمانه فرمانده قرارگاه منطقه ای قدس جنوب شرق کشور با نخبگان دانشگاهی و حوزوی استان سیستان و بلوچستان

مناسبت هفته دفاع مقدس نشست صمیمانه اساتید، نخبگان دانشگاهی و علمای اهل تسنن و تشیع با فرمانده قرارگاه منطقه ای نیروی زمینی قدس جنوب شرق کشور برگزار شد.

به گزارش دفتر رسانه و نهضت ارتباطات اجتماعی بسیج اساتید استان سیستان و بلوچستان، به مناسبت هفته دفاع مقدس نشست صمیمانه اساتید، نخبگان دانشگاهی و علمای اهل تسنن و تشیع  با فرمانده قرارگاه منطقه­ای نیروی زمینی قدس جنوب شرق کشور، سردار کرمی در محل قرارگاه  قدس سپاه برگزار شد.

در این مراسم غلامرضا رضایی، رئیس دانشگاه و بلوچستان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس به بیان ویژگی ها و افتخارات دفاع مقدس پرداخت.

در ادامه این نشست، حجت السلام و المسلمین رمضانی، مسئول حوزه های علمیه استان به نقش حوزه های علمیه و طلاب در طول هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد.

در ادامه، غلامرضا زمانیان عضو هیئت علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان و کارشناس حوزه اقتصاد با اشاره به نقش کلیدی و استراتژیک ایران در منطقه و دنیا گفت: در حال حاضر ایران اسلامی شرایط پایدار و با ثباتی را دارد اما باید توجه نمود که مسئله اقتصاد و معیشت مردم به عنوان پاشنه آشیل تمامی این مسائل است ..

در پایان این نشست سردار کرمی، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس به حرکت جهادی و انقلابی زمان جنگ تحمیلی اشاره نمود و گفت: اگر همان حرکت و اقداماتی که در زمان جنگ تحمیلی انجام شد، در حال حاضر نیز در حوزه اقتصاد صورت پذیرد قطعا تحول عظیمی در این امر ایجاد خواهد شد.  وی خاطر نشان کرد: اساتید، نخبگان دانشگاهی و طلاب باید با کمک، همراهی و انسجام کامل در راستای رفع مشکل اقتصادی گام های کلیدی را بردارند چرا که قشر دانشگاهی و حوزوی در طراحی نقشه راه نقش اساسی و کلیدی را دارند.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.