مراسم گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس

استان سیستان و…
برگزاری مراسم گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس با همکاری ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد:

مراسم گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس

مراسم گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس با همکاری ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مسجد قائم دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج استان سیستان و بلوچستان، مراسم گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس با همکاری ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس دانشگاه با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و با شرکت اساتید و کارکنان بسیجی در مسجد حضرت قائم (عج) دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد.

در این مراسم معنوی، رئیس دانشگاه و مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مطالبی را در خصوص از خودگذشتگی های شهدای عزیز، رزمندگان و ایثارگران سرافراز طول هشت سال دفاع مقدس را بیان کردند. در ادامه این نشست محمدرضا جلیلی مسئول دفتر هماهنگی کانون بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای کشور به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی با اشاره به فداکاری های جانانه رزمندگان اسلام خاطر نشان کرد: در دوره حکومت های شاهنشاهی گذشته چندین بار به کشور ما تعرض شد و در هر دوره بخشی از کشور جدا شد اما با رشادت و فداکاری های رزمندگان دوران دفاع مقدس حتی ذره ای از خاک عزیزمان جا به جا نشد که همگی مدیون ایثارگری های این عزیزان هستیم.

در ادامه این نشست سردار فقیری، معاون هماهنگ کننده سپاه استان سیستان و بلوچستان به بیان سخنرانی پرداخت. وی با بیان این که استکبار جهانی با تحمیل جنگ نابرابر، تلاش برای متوقف و نابود کردن انقلاب داشتند تاکید کرد: رزمندگان اسلام با شجاعت، ایمان و اراده قوی این خیال دشمنان را نابود و حتی اجازه ندادند ذره ای از خاک ایران را از دست برود.

در پایان مراسم از تعدادی از خانواده معظم شهدا،  ایثارگران، جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد .

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.