بیانیه بسیج اساتید دانشگاه پیام نوراستان سیستان وبلوچستان به مناسبت روز بسیج اساتید

استان سیستان و…
بیانیه بسیج اساتید دانشگاه پیام نوراستان سیستان وبلوچستان به مناسبت سالروز شهادت استاد شهید، دکتر مطفی چمران

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه پیام نوراستان سیستان وبلوچستان به مناسبت روز بسیج اساتید

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه پیام نوراستان سیستان وبلوچستان به مناسبت31 خردادماه، سالروز شهادت استاد شهید، دکتر مطفی چمران و روز بسیج اساتید:

به گزارش روابط عمومی نهضت استادی سازمان بسیج استاد استان سیستان و بلوچستان، بیانیه بسیج اساتید دانشگاه پیام نوراستان سیستان وبلوچستان به مناسبت روز بسیج اساتید به شرح زیر است :

 

                                                                  بسم الله الرحمن الرحیم

31 خردادماه سالروز شهادت یکی از اسوه های علم و عمل، شخصیت دیندار و انقلابی شهید دکتر «مصطفی چمران» است. نامگذاری سالروز شهادت این شهید دانش دوست، به عنوان روز بسیج اساتید اقدامی ارزشمند و پرمفهوم است که رسالتی سنگین برای جامعه ی علمی کشو ر به همراه دارد. چراکه به فرموده ی مقام معظم رهبری:« توقع این است که خروجی دانشگاه در جمهوری اسلامی چمران ها باشد.» شهید دکتر مصطفی چمران نمونه ی واقعی از یک شخصیت علمی بسیجی با افکاری انقلابی بود که فرهنگ فداکاری را به فعلیت رساند. او به این یقین رسیده بود که بسیج به عنوان پشتوانه و ذخیره ی اسلام ناب محمدی حرکتی برآمده از هویت و فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی و نمونه ی عالی درک معنوی و غیرت ملت ایران برای دفاع از شرف و عزت این سرزمین است. امروزه ایران عزیز اسلامی، بیش از گذشته به تجلی وجوه و ابعاد آن دانشمند عزیز و مجاهد عارف وارسته به عنوان الگوی کم نظیر اساتید و دانشگاهیان ما برای ورود به عرصه ی جدیدی از انقلاب، نیازمند است.

شورای بسیج اساتید دانشگاه پیام نور سیستان وبلوچستان، درسال 1400 سال :"تولید،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها"ضمن بزرگداشت سالروز شهادت آن شهید والامقام و روز بسیج اساتید، از تمامی همکاران دانشگاهی، بهویژه اعضای هیأت علمی جوان میخواهد تا با مطالعه و درنگ در زندگانی و شرح دلاوری های آن شهید، در خدمت به کشور و نظام اسلامی، همواره نام و راه آن شهید بزرگوار را جاری نگاه دارند.

 

                                          کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان سیستان و بلوچستان

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.