به همت کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان

استان سیستان و…

به همت کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان

نشست بصیرت افزایی و جهاد تبیین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان؛ نشست جهاد تبیین با موضوع  عملیات روانی در جنگ های ترکيبی با تاکید بر تحلیل حوادث و اغتشاشات سال ۱۴۰۱ با سخنرانی سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با حضور جمعی از اساتید بسیجی ، مدیران و مسئولان در محل سالن اجتماعات علامه مجلسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان برگزار شد.

  به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس،همایش جهاد تبیین روز دوشنبه ۲۷ شهریور ماه درسالن اجتماعات دانشگاه برگزار شد،در این همایش که سایر واحدهای استان نیز به صورت مجازی شرکت نمودند، سردارشفائی فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ابتدا به رشادتهای رزمندگان اسلام در طی 8 سال دفاع مقدس اشاره کردندو تحولات بنیادی درعرصه های مختلف کشور را محصول تفکر بسیجی دانستند.ایشان درادامه به بیان پیشرفت های ایران اسلامی درحوزه های مختلف صنعتی و علمی و پژوهشی پرداختند و ضمن تاکید بر همبستگی و اتحاد،بی اعتبارسازی رسانه ها و جریان های معاند را از نقشها و وظایف دانشگاه برشمردند.

فرمانده سپاه سلمان استان هدف اصلی دشمن را ایجاد یاس و ناامیدی نسبت به آینده در جامعه دانسته و ضمن بیان کلام مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه جهاد تبیین یک فریضه فوری است، اظهار داشتند: ما وظیفه داریم دائما هوشیار باشیم و در جامعه و جوانان، امید و اعتماد ایجاد کنیم.

سردار شفائی بیان داشتند که دشمن در راستای تخریب و دشمنی با انقلاب اسلامی فعالیتهای زیادی در فضای حقیقی و مجازی انجام داد اما در برآوردهای خود دچار خطای راهبردی شده و قادر نشد به اهداف شوم خود دست پیدا بکند. ایشان رمز پیروزی را همدلی و هم افزایی و در کنار هم بودن آحاد جامعه دانسته و تفرقه را باعث شکست دانستند.

ایشان در خاتمه به بیان نقش اساتید در دانشگاهها پرداخته و اعلام داشتند اساتید دانشگاهها ضمن ترویج علم بایستی درخارج از دانشگاه هم نقش داشته و اثرگذار باشند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.