بیانیه در محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم در سوئد

استان سیستان و…

بیانیه در محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم در سوئد

اهانت به این مصحف شریف تنها توهین به اسلام و مسلمین نیست بلکه توهین به تمام ادیان و کتب آسمانی است

یُریدونَ لِیُطْفِئوا نورَ اللهِ بِاَفواهِهِم وَاللهُ مُتِمُّ نورِهِ و لوْ کَرِهَ الْکافِرونَ
کافران می‌خواهند تا نور خدا را به گفتار باطل ( و طعن و مسخره) خاموش کنند و البته خدا نور خود را هر چند کافران خوش ندارند کامل و محفوظ خواهد داشت. (سوره صف- آیه 8)
بار دیگر جنود شیاطین عالم در سایه‌ی حمایت دنیای غرب و پشتیبانی مجموعه های خبیث صهیونیستی با دستاویز شعار دروغین آزادی و حقوق بشر، جهالت خود را آشکار کرده و به جنگ و اهانت به ساحت قدسی کلام الله مجید آمدند غافل از اینکه خدا نور خود را هر چند کافران خوش ندارند کامل و محفوظ خواهد داشت
اهانتی که اخیرا به ساحت مقدس قرآن  کریم در کشور سوئد انجام شد، لکه ننگ دیگری بود که به تلاش‌های نافرجام علیه مقدسات اسلام و مسلمانان جهان در کارنامه اسلام ستیزی غرب اضافه شد. آنچه این جاهلان و اصحاب شیطان را به این کار وادار کرده این است که اسلام با بیش از ۱۴۰۰ سال ریشه و اصالت الهی، در حال گسترش در قلب کشورهای کفر است. اما آنچه از آن غفلت ورزیده‌اند، این است که توهین به کتب مقدس، عامل دوری و نفرتِ انسان‌های آزاده جهان، از توهین‌کنندگان است و دریای خروشان معارف الهی و تلالوی روزافزون اسلام عزیز همچون چراغ پرفروغی موجب گسترش گرایش روز افزون ملت های مظلوم و ستمدیده به تعالیم آسمانی اسلام گشته است. اهانت به این مصحف شریف تنها توهین به اسلام و مسلمین نیست بلکه توهین به تمام ادیان و کتب آسمانی است لذا وظیفه تمام پیروان ادیان الهی و آزادگان جهان است که این عمل شنیع و اقدام جاهلانه را محکوم نمایند و اقدام مقتضی را در خنثی سازی آن انجام دهند.
دفتر نمایندگی نهاد معظم رهبری، دفتر هم اندیشی اساتید و بسیج اساتید دانشگاه زابل ضمن اعلام انزجار و محکومیت شدید این حرکت مذبوحانه از دستگاه های فرهنگی و دیپلماسی خواستار پیگیری حقوقی قاطعانه و جرم انگاری جسارت کنندگان این اقدام بی شرمانه می باشند.
إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّكْرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ ﴿۹
بى‏ ترديد ما اين قرآن را به تدريج نازل كرده‏ ايم و قطعا نگهبان آن خواهيم بود (الحجر-آیه 9)

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.