به همت کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نوراستان سیستان و بلوچستان برگزار شد

استان سیستان و…

به همت کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نوراستان سیستان و بلوچستان برگزار شد

کرسی آزاد اندیشی با عنوان "مبانی نظری گفتمان امیدبخشی و امیدآفرینی"

به گزارش روابط عمومی کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان، کرسی آزاد اندیشی با عنوان "مبانی نظری گفتمان امیدبخشی و امیدآفرینی" با ارائه دکتر نوروزی عضوعلمی گروه مدیریت دانشگاه در محل سالن کنفرانس دانشگاه پیام نور مرکز زاهدان برگزار شد.
در این نشست علمی شرکت کنندگان و نیز منتقدین پیرامون موضوع به ایراد نگرشها، دیدگاهها و نقطه نظرات خود از زوایای متفاوت موضوعی پرداختند.
در ادامه این جلسه دکتر توسلی ریاست دانشگاه پیام نور استان با تاکید بر تلاش همگانی بر نشر امید آفرینی به نقش موثر اساتید در کلاسهای درس در جهت تبیین این موضوع اشاره داشتند.
در ادامه این نشست دکتر رهدار مسئول بسیج اساتید دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان گفت: با توجه به اینکه رویکرد هدف گذاری دشمن بر تزریق ناامیدی در بین جوانان می باشد، ضمن تحلیل وضعیت سیاسی موجود بر واکاوی و تبیین آگاهانه امید آفرینی در بین جامعه دانشگاهی تاکید نمودند. 
در پایان این نشست با اهدا لوح سپاس، از ۱۶ استاد بسیجی فعال در حوزه های فرهنگی، بصیرت افزایی،جهاد تبیین و منتخب دانشگاه پیام نور مرکز زاهدان تقدیر بعمل آمد. 
 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.