به همت کانون بسیج اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی سیستان و بلوچستان:

استان سیستان و…

به همت کانون بسیج اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی سیستان و بلوچستان:

کارگاه آموزشی جهاد تبیین با محوریت دفاع مقدس و شهید مصطفی چمران در زاهدان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی کانون بسیج اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی سیستان و بلوچستان؛ کارگاه آموزشی جهاد تبیین با محوریت دفاع مقدس و شهید مصطفی چمران و در آستانه ۳۱ خرداد سالروز شهادت شهید چمران و روز ملی بسیج اساتید برگزار شد.

کارگاه جهاد تبیین با موضوع دفاع مقدس و شهید چمران با حضور هیات رئیسه دانشگاه، اساتید بسیجی، روسا و مدرسان مراکز علمی کاربردی زاهدان و کارکنان دانشگاه، به صورت حضوری و اساتید سایر شهرهای استان به صورت مجازی در روز سه شنبه ۲۳خرداد در سالن کنفرانس دانشگاه برگزارشد.

در اين کارگاه حاج حسن نوری جانباز، رزمنده و یادگار ۸ سال دفاع مقدس به تشریح فعالیت های جریانات سیاسی کشور در دهه های اخیر پرداختند و تاثیر ایمان و صبر را به عنوان رمز ماندگاری انقلاب، علی رغم همه مشکلات و کارشکنی های نفوذی های داخلی و دشمنان خارجی بر شمردند و افزودند: وجود فرماندهانی همچون حاج قاسم سلیمانی ها، مصطفی چمران ها با تکیه به خداوند و ایمان راسخ با کمک نیروهای مردمی و نظامی، حصر آبادان را شکستند و در غرب کشور با منافقین مبارزه کردند و این مسیر تاکنون همچون مبارزه با داعش و فتنه های سال های گذشته که مردم ما با تمام توان در برابر دشمن و جنگ رسانه ای دشمن مقاومت کردند، ادامه دارد.
در پایان ایشان، به پیشرفت های علمی، فناوری و نظامی ایران اشاره کردند و فرمودند: دشمنی غرب، دشمنی با «پیشرفت ما و داشتن ایران قوی» است.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.