یک بار دیگر خصومت و کینه‌توزی دشمنان نادان علیه نظام اسلامی نمایان شد

استان سیستان و…

یک بار دیگر خصومت و کینه‌توزی دشمنان نادان علیه نظام اسلامی نمایان شد

مبارزه با گروه‌های تروریستی داخلی و خارجی از منافقین تا گروهک داعش در کارنامه درخشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جلوه نمایی می کند.

در بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ الَّذِینَ قالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقامُوا فَلا خَوْفٌ عَلَیهِمْ وَ لا هُمْ یحْزَنُونَ.
آنان که گفتند: آفریننده ما خداست و بر این سخن پایدار و ثابت ماندند بر آنها هیچ ترس و بیمی و حزن و اندوهی (در دنیا و عقبی) نخواهد بود.(آیه ۱۳ سوره احقاف)

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مولود انقلاب شکوهمند اسلامی است. پاسداران جان بر کف سپاه، سربازان خدا، قرآن، امام زمان(عج)، سربازان حقیقت و سربازان برترین ارزش‌های انسانى‌‏ هستند که هیچ‏کس نمى‌‏تواند آن‏ را منکر شود.

امروز یک بار دیگر خصومت و کینه‌توزی دشمنان نادان علیه نظام اسلامی نمایان شد. اقدام وقیحانه و غیرقانونی پارلمان اروپا که مدعی مبارزه با تروریسم است، علیه نهادی ضدتروریسم، از سر استیصال و ناکامی در حمایت و پشتیبانی از اغتشاشات اخیر در ایران اسلامی است. مبارزه با گروه‌های تروریستی داخلی و خارجی از منافقین تا گروهک داعش در کارنامه درخشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جلوه نمایی می کند که در این مسیر شهدای والامقامی همچون سردار دل‌ها؛ حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای گرانقدر و والامقام مقاومت را تقدیم کرده‌است.

بدون شک پیشنهاد قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست ریاکارانه سازمان های تروریستی ناشی از تسلیم و تبعیت کورکورانه و بی چون و چرا از توطئه ها و سیاست‌های خصمانه آمریکای جنایتکار و بزرگترین دولت ناقض حقوق بشر علیه انقلاب اسلامی و بیانگر وابستگی و سرسپردگی سران کشورهای اروپایی به آمریکای جنایتکار و صهیونیسم جهانی است.

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان اقدام بی شرمانه اخیر اتحادیه اروپا را محکوم کرده و حمایت تمام و کمال خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نقش مؤثر و سازنده این نهاد ارزشی را در برقراری امنیت و آرامش کشور و استان پهناور سیستان و بلوچستان اعلام داشته و مزید توفیقات فرماندهان و نیروهای ایثارگر و رزمنده سپاهی تحت فرماندهی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)؛ مقام عظمای ولایت و فرمانده معزز کل قوا را از خداوند متعال خواستار است.

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.