کارگاه روشنگری با موضوع چالش های فراروی تحقق حکمرانی دینی با تاکید بر جریان نفوذ

استان سیستان و…
برگزاری کارگاه بصیرت افزایی با موضوع «چالش های فراروی تحقق حکمرانی دینی با تاکید بر جریان نفوذ »

کارگاه روشنگری با موضوع چالش های فراروی تحقق حکمرانی دینی با تاکید بر جریان نفوذ

کارگاه بصیرت افزایی با موضوع «چالش های فراروی تحقق حکمرانی دینی با تاکید بر جریان نفوذ » با سخنرانی دکتر مجتبی حدادی در تالار امام رضا (ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد:

به گزارش دفتر رسانه و نهضت استادی بسیج استان سیستان و بلوچستان کارگاه بصیرت افزایی با موضوع «چالش های فراروی تحقق حکمرانی دینی با تاکید بر جریان نفوذ » با سخنرانی دکتر مجتبی حدادی در تالار امام رضا (ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد.

این کارگاه که با جمع کثیری از اساتید حوزه و دانشگاه برگزار شد، دکتر حدادی ابتدا اصول نظریه پرینتون و علل و عوامل وقوع انقلاب ها در جهان را بیان فرموند. سپس این انقلاب ها را با انقلاب اسلامی ایران مقایسه کردند و به دوره حکومت ها در این انقلابها از جمله انقلابیون، محافظه کاران، انقلابیون تندرو در دوره نقاهت و دوره حکومت اعتدالیون پرداختند.

ایشان در ادامه به جریان نفوذ در انقلاب­ها اشاره داشتند و همچنین جریان نفوذ از ابتدای انقلاب اسلامی ایران تاکنون پرداختند و فرمودند که چه کسانی با سرویس­های اطلاعاتی بیگانه همراه شدند و در دوره های مختلف در انقلاب اسلامی نفوذ کردند و چه اتفاقاتی  بر اثر این جریان نفوذ بر انقلاب اسلامی ایران افتاده است.

ایشان در پایان به نقش مقام معظم رهبری در راس نظام، به عنوان یک ناخدای بصیر و بینا که چگونه انقلاب اسلامی ایران را در برهه های زمانی مختلف از این تلاطم ها عبور داده اند اشاره داشتند و خاطر نشان کردند: یکی از ویژگی های بارز انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب ها نقش رهبری می باشد. در سایر انقلاب ها این نقش بسیار ضعیف بوده و انقلابها در نهایت به سرانجام نرسیده است.

انتهای پیام /.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.