بیانیه سازمان بسیج اساتید استان سیستان و بلوچستان در سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب

استان سیستان و…
به مناسبت سی و دومین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی رهبر کبیر انقلاب اسلامی؛

بیانیه سازمان بسیج اساتید استان سیستان و بلوچستان در سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب

سازمان بسیج اساتید استان سیستان و بلوچستان در سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب، امام خمینی (ره) بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش دفتررسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج سیستان و بلوچستان، بیانیه سازمان بسیج اساتید استان سیستان و بلوچستان به مناسبت سی و دومین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگدار جمهوری اسلامی ایران به شرح زیر است:                       

                               بسم الله الرحمن الرحیم

چهاردهم خردادماه یادآور عروج ملکوتی حضرت امام خمینی کبیر (ره)، بزرگ مرد ساحت اندیشه و جهاد  و سالروز رحلت بزرگ مردی از سلاله پیامبر است که چراغ امید را در دل ستمدیدگان خسته از ظلم و استعمار روشن کرد و آزادی و آزادگی را برای مستضعفان جهان به ارمغان آورد.  امام (ره)، این خورشید بی غروب ثابت کرد که اسلام عزیز  بعنوان شالوده نظام سیاسی و اجتماعی  زنده و پاینده است،. روحش شاد، یادش گرامی و راهش پر رهرو.
قیام پانزدهم خرداد ۱۳۴۲ مبدأ جنبش اسلامی مردم ایران علیه استعمار و استبداد به رهبری امام ره بود. پانزدهم خرداد نقطه عطف نهضت دینی و انقلاب اسلامی بود، مقاومت خستگی ناپذیر ملت ایران از سال ۴۲ تا ۵۷ ریشه در قیام پانزده خرداد داشت. پانزده خرداد نمادی  از پیوند معنوی توده های عظیم مردم، نمایشی از به پاخواستن مردمی است که می خواستند ریشه ظلم و ستم را از بن برکنند. واکنشی ناشی از احساس عمیق مذهبی ملت ایران بود که فداکاری و از خودگذشتگی خارج از وصف انسانهایی را نشان می داد که برای آرمان های الهی شان جان در کف  به میدان آمده بودند. قیام مردمی پانزده خرداد پایانی بود بر افسانه جدایی دین از سیاست.
پانزدهم خرداد جنبشی ماندگار و اثرگذار در حیات و دوام انقلاب اسلامی و سرآغاز تحولاتی شگفت آور گردید و به حق می توان از آن بعنوان یوم الله نام برد.
به اذعان دوست و دشمن  پانزدهم خردادماه روز حماسه است، روز تولد جدید اسلام و مسلمانان، یک روز تاریخی که مردم مسلمان این کشور بخوبی رسالت خویش را به انجام رساندند و حماسه ای ماندگار را رقم زدند.
وقت آن رسیده که در انتخابات پیش رو در بیست و هشتم خردادماه ۱۴۰۰ کما فی السابق مردم دیندار و بصیر میهن اسلامی مان حماسه ای دیگر را رقم زنند و سکان اجرایی کشور را به فردی اصلح بسپارند و با مشارکت حداکثری کابوس دشمنان را تعبیر به واقعیت کنند.
شرکت حداکثری در انتخابات شورای شهر  نشان خواهد داد که مردم از نقش خود در حل مسائل شهر و بوم خود آگاهند و رأی را هم حق شهروندی  و هم تکلیف شرعی می دانند.


                                                                            سازمان بسیج اساتید استان سیستان و بلوچستان

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.