درخواست نهضت استادی بسیج استان سیستان و بلوچستان از قالیباف

asatid

درخواست نهضت استادی بسیج استان سیستان و بلوچستان از قالیباف

مسئول بسیج استادان استان سیستان و بلوچستان در نامه‌ای از رئیس مجلس شورای اسلامی خواست، در راستای حل علمی مسائل استان، منطقه و کشور از ظرفیت نخبگانی بوجود آمده در این استان استفاده شود.

به گزارش روابط عمومی و مرکز رسانه‌ای نهضت استادی بسیج ایران(ناب)،  محمد باقر قالیباف رئیس‌مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی میدانی مسائل استان سیستان و بلوچستان 21 مهرماه99 در راس هیاتی از طریق فرودگاه کنارک وارد این استان شد و در بدو ورود ، مورد استقبال استاندار سیستان و بلوچستان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شماری از مدیران استان و بزرگان طوایف و اقشار مختلف مردم شیعه و سنی قرار گرفت. 

وی در سفری سه روزه  به صورت چهره به چهره با مردم گفت‌وگو کرده و در جریان مشکلات و دغدغه‌های مردم استان سیستان و بلوچستان قرار گرفت. سفر قالیباف از چابهار آغاز شد و در ادامه جلسات متعددی در شهرستان زاهدان و منطقه سیستان دارد. در این سفر رؤسای کمیسیون‌های صنایع و معادن، عمران و کشاورزی و آب و منابع طبیعی رئیس مجلس شورای اسلامی را همراهی می‌کنند.

در حاشیه این سفر، مسئول بسیج استادان استان سیستان و بلوچستان نیز در نامه‌ای از رئیس مجلس شورای اسلامی خواست، در راستای حل علمی مسائل استان، منطقه و کشور از ظرفیت نخبگانی بوجود آمده در این استان استفاده شود.

در متن نامه مسئول بسیج اساتید استان سیستان و بلوچستان به دکتر قالیباف چنین آمده است:

رئیس محترم مجلس شورای اسلامی
سلام علیکم


با حمد و سپاس خداوند و صلوات بر محمد و آل محمد، تشریف فرمایی و حضور جهادی و انقلابی حضرتعالی در استان سیستان و بلوچستان انشالله تعالی، منشأ خیرات و برکات برای مردم شریف انقلابی و شهید پرور استان خواهد بود. به استحضارعالی می رساند بسیج اساتید و بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان در راستای بکارگیری نیروی انسانی دانشی و توانمند، متعهد، دلسوز و دغدغه‌مند اقدام به تشکیل چند اندیشکده کاربردی در استان با توجه به ماموریت سرزمینی هر یک از دانشگاه‌ها و مراکز علمی استان نموده است که از این اندیشکده‌های ملی و منطقه‌ای می توان به اندیشکده مدیریت راهبردی استان، اندیشکده سیستم‌های پیچیده دانشگاه سیستان و بلوچستان، اندیشکده علوم و فناوری‌های سلامت دانشگاه آزاد اسلامی، اندیشکده گیاهان دارویی و میوه‌های گرمسیری دانشگاه زابل، اندیشکده توسعه سواحل مکران دانشگاه علوم دریانوردی اشاره نمود.

لذا از آن مقام عالی استدعا دارد دستور فرمایید در راستای حل علمی مسائل استان، منطقه و کشور از ظرفیت نخبگانی بوجود آمده، مرکز پژوهش های مجلس، کمیسیون های تخصصی و مدیران تصمیم گیر و اجرایی بهره مند شوند.
از خداوند متعال طول عمر توام با عزت و برکت برای مقام عظمای ولایت و توفیق روز افزون برای کارگزاران خدوم نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسئلت داریم.


دکتر محبعلی رهدار
خادم بسیج اساتید استان سیستان و بلوچستان

انتهای پیام/

قدیری

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.