بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه زابل در خصوص روز جهانی قدس

استان سیستان و…

بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه زابل در خصوص روز جهانی قدس


کانون بسیج اساتید دانشگاه زابل در خصوص محکومیت حمله تروریستی به کنسولگیری ایران در دمشق و روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید سیستان و بلوچستان، کانون بسیج اساتید دانشگاه زابل در خصوص محکومیت حمله تروریستی به کنسولگیری ایران در دمشق و روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین 

شهادت قلبی است که خون حیات را در شریان‌های سپاه حق می‌دواند و آن را زنده نگه می‌دارد. شهادت جانمایه انقلاب اسلامی است و قوام و حیات نهضت ما در خون شهید است (شهید آوینی)

 شهادت پایان نیست بلکه آغاز حیات است و تنعم حقیقی از محضر رب العالمین چنانکه خداوند خود می‌فرمایدوَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ ﻭ ﻛﺴﺎﻧﻲ ﺭﺍ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺭﺍﻩ ﺧﺪﺍ ﻛﺸﺘﻪ ﺷﺪﻩﺍﻧﺪ ﻣﺮﺩﻩ ﻣﭙﻨﺪﺍﺭ، ﺑﻠﻜﻪ ﺁﻧﻬﺎ ﺯﻧﺪﻩﺍﻧﺪ ﻭ ﻧﺰﺩ ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭﺷﺎﻥ ﺭﻭﺯﻱ ﺩﺍﺩﻩ میﺷﻮﻧﺪ (آل عمران ١٦٩)

جامعه اساتید بسیجی دانشگاه زابل بدین وسیله شهادت سردار اسلام حاج علی زاهدی و جمعی از مجاهدین مخلص فی سبیل الله را که پس از سال‌ها جهاد مستمر در راه اسلام و امنیت کشور و تقویت جبهه مقاومت با قلبی نورانی در بهترین ایام الهی بدست شقی‌ترین اقوام این زمانه مدال افتخار شهادت را از محضر باری تعالی دریافت نمودند تبریک و تسلیت عرض می‌نماید.

رژیم منحوس صهیونیستی که بعد از چند ماه نبرد نابرابر در مقابل چند گروه مسلح از نیروهای مسلمان جبهه مقاومت، ذلیلانه شکست خورده است با تلاش‌های مذبوحانه خود درصدد است تا ضمن ترمیم شکست‌های اخیر خود در رسیدن به اهداف نظامی در غزه، اذهان را از فجایع و جنایات غیرانسانی بی‌سابقه که در غزه مرتکب شده است از جمله جنایت جنگی اخیر در بیمارستان شفا دور نمایدبی‌شک آن عزیزان سعادتمند شدند اما درد فراق‌شان و ضایعه فقدان‌شان برای جامعه اسلامی و جبهه مقاومت بس سنگین است. 

لذا ما جامعه اساتید بسیجی دانشگاه زابل پاسخ سخت به این جنایت را از دلاورمردان عرصه مبارزه با شیاطین بزرگ مطالبه می‌کنیم و تاکید می‌کنیم طبق دستور مقام معظم رهبری رژیم خبیث صهیونیست باید از این جنایت پشیمان شوددر پایان ضمن محکومیت این اقدام تروریستی، از آحاد مردم جهت حضور با شکوه در راهپیمایی روز قدس دعوت می‌نماییم.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.