بیانیه دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران اسلامی در دمشق

استان سیستان و…

بیانیه دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران اسلامی در دمشق


دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران اسلامی در دمشق بیانیه ای صادر کرد.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید سیستان و بلوچستان، دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران اسلامی در دمشق بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

 باسمه تعالی

 وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

رژیم متخاصم و کودک‌کش اسرائیل در ادامه جنایت‌ها و خباثت‌های خود، با بزدلی هرچه تمام‌تر، با حمله به ساختمان کنسولگری کشور شهید پرور ایران اسلامی در دمشق، تعدادی از سرداران و مستشاران و افسران گرانقدر و جان برکف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به شهادت رساند.

دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان، با محکوم کردن این اقدام کور و بزدلانه رژیم منحوس صهیونیستی، شهادت این سرداران پاسدار، مستشاران و افسران والامقام را محضر امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مد ظله العالی)، اهل بیت معزز آنان و آحاد ملت شهیدپرور و غیور ایران اسلامی؛ تسلیت عرض می‌کند.

این مجموعه عظیم دانشگاهی با تاکید بر این مسئله که حمله ددمنشانه به ساختمان کنسولگری ایران اسلامی در دمشق عبور از همه تعهدات و کنوانسیون‌های بین المللی است، خاطرنشان می‌کند این تجاوز قبیحانه بی‌پاسخ نخواهد ماند.

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.