تشکیل مراکز فضای مجازی ناب در معاونت رسانه و ارتباطات

استان سیستان و…
معاون رسانه و ارتباطات اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور خبرداد:

تشکیل مراکز فضای مجازی ناب در معاونت رسانه و ارتباطات

دکتر جواد بخشی الموتی معاون رسانه و ارتباطات اجتماعی سازمان بسیج اساتید در نشست وبیناری با معاونین رسانه و ارتباطات اجتماعی بسیج اساتید سراسرکشور از تشکیل مراکز فضای مجازی ناب خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید سیستان و بلوچستان، نشست هفتگی وبیناری معاونین رسانه و ارتباطات اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور روز یکشنبه با موضوع ( تشکیل مراکز فضای مجازی ناب) برگزار شد.

در این نشست، دکتر جواد بخشی الموتی معاون رسانه و ارتباطات اجتماعی سازمان بسیج اساتید با بیان این فرمایش مقام معظم رهبری که اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است، فضای مجازی را فرصتی برای امیدآفرینی و بصیرت آفرینی و مبارزه در جنگ شناختی دشمن دانست و بر ضرورت نقش‌آفرینی اساتید و فرهیختگان دانشگاهی در فضای مجازی برای میدان‌داری و غلیه بر دشمن تاکید کرد.

 وی در ادامه به فعالیت خوب معاونت‌های رسانه و ارتباطات اجتماعی استان‌ها در کانال اخبار بسیج اساتید کشور به عنوان مرجع اطلاع‌رسانی اخبار فعالیت‌های بسیج اساتید، اشاره کرده و بر اهمیت کیفی سازی اخبار و اطلاع رسانی و پوشش لحظه به لحظه نقش‌آفرینی اساتید در دانشگاه‌ها  تاکید کرد.

وی همچنین به ظرفیت‌های سایت رسمی سازمان بسیج اساتید اشاره کرد.

معاون رسانه و ارتباطات اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور سپس از راه اندازی مرکز فضای مجازی بسیج اساتید ( مرکز ناب) در سازمان مرکزی و 23 استان کشور خبر داد و ضمن بیان برخی ابلاغیات سازمان فضای مجازی در این خصوص بر ضرورت سازماندهی مرکز فضای مجازی بسیج در برهه کنونی تاکید کرد.

 «نقش‌آفرینی اساتید و فرهیختگان دانشگاهی در فضای مجازی برای میدان‌داری و غلیه بر دشمن»، «تبیین فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب»، «استفاده از فضای مجازی برای جهاد تبیین»،«استفاده از ظرفیت اساتید بسیجی در فضای مجازی برای بیان کارآمدی نظام و امید آفرینی»،«الگوسازی و معرفی الگوهای برتر در عرصه‌های مختلف»، «گفتمان‌سازی»،«مطالبه گری و جریان سازی»، «احصای مسائل و ارائه راه حل‌های تخصصی مبتنی بر ظرفیت‌های موجود»، «شناسایی، تربیت و آموزش بسیجیان تاثیر گذار»، «شبکه‌سازی وهم افزایی محتواهای تولید شده»، «اطلاع رسانی برنامه‌ها و ماموریت‌های بسیج اساتید»، «بهره‌گیری از فضای مجازی برای توانمندسازی و ارتقای مهارت تخصصی» از جمله اهداف این مرکز بود که بخشی به ان پرداخت.

وی همچنین از دستور کار مشخص این مراکز در کارزارهای رسانه‌ای سخن گفت و از لزوم سازماندهی مرکز ناب با تشکیل تیم‌های تخصصی رصد و پيامدسنجی، توليد و تامين محتوا، شبكه سازي و انتشار، آموزش و چندرسانه‌ای با حضور اساتید انقلابی دغدغه‌مند سخن گفت.

در ادامه این نشست معاونین رسانه و ارتباطات اجتماعی بسیج اساتید استان‌ها، نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

انتهای خبر/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.