« همایش مردم ، امنیت پایدار و پیشرفت»

استان سیستان و…
همایش مردم ، امنیت پایدار و پیشرفت با حضور سرلشکر سلامی برگزار شد:

« همایش مردم ، امنیت پایدار و پیشرفت»

« همایش مردم ، امنیت پایدار و پیشرفت» با حضور سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران، در تالار همایش های بین المللی دانشگاه زابل برگزار شد:

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج سیستان و بلوچستان، اولین همایش علمی تخصصی «مردم، امنیت پایدار و پیشرفت» با همکاری رده های سپاه استان­، اقشار ۲۲ گانه  بسیج  قرارگاه های فرعی مستقر در شهرستان ها و سایر نیروهای نظامی و انتظامی به مناسبت سوم خردادماه، سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان در منطقه دارالولایه سیستان با حضور مسئولین ، فرماندهان نظامی و انتظامی، ریش سفیدان و معتمدین، بزرگان و سران طوایف، اساتید دانشگاه ها و نخبگان استانی در سالن همایش های بین المللی دانشگاه زابل برگزار شد

این همایش ،  با تشکیل کمیته های مختلف در مرکز استان و راه اندازی کارگروه های علمی در قرارگاه های فرعی مستقر در شهرستان ها با مشارکت‌ مراکز علمي  و اساتید ونخبگان باهدف پیگیری ورصد مشکلات هر منطقه برگزارشد­. مسئولیت کمیته علمی و دبیرخانه دائمی همایش بر عهده بسیج اساتید استان بود.

پس از فراخوان همایش، بیش از 200 طرح، اثر و مقاله به دبیرخانه همایش وصول گردید که با محوریت بسیج اساتید و کمیته علمی همایش، این آثار مورد ارزیابی و داوری قرار گرفتند که تعداد 36 اثر در مرحله اول و 8 اثر در مرحله دوم داوری، به عنوان آثار منتخب به مرحله نهایی و برای ارائه در حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سرلشکر سلامی در روز پایانی راه یافتند. در پایان، از منتخبین همایش، ریش سفیدان، متعمدین، سران طوایف، اساتید و نخبگان دانشگاهی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

 

انتهای پیام ./

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.